nokvorsten??

Hier kun je alles volgen en terug vinden, van de workshop, die Sylvia online geeft
Plaats reactie
jmberen

nokvorsten??

Bericht door jmberen »

Ik krijg t niet voor elkaar, die nokvorsten, ben net aan het prutsen geweest, niet normaal. Het wil gewoon niet lukken. Ik snap dat ik over de pvc pijp klei moet doen, dan stukken snijden van 35mm, maar wat verder??

Ik ben trouwens ook van plan om mijn dakpannen er weer af te halen, deze zijn ongelijk van maat en ik wil nu proberen allemaal gelijke te maken. Doe dus alle dakpannen over, mal heb ik opnieuw gemaakt, die ligt nu te drogen.

Een deur had ik al gemaakt, maar die is ook niet naar mijn zin, ga ik ook overmaken. Hihi straks heb ik een winkel die ik wel drie keer heb gemaakt :)

Janne Marie

Gebruikersavatar
sylvia
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Berichten: 4788
Lid geworden op: zo jul 18, 2004 10:13 pm
Contacteer:

Re: nokvorsten??

Bericht door sylvia »

Janne Marie laat ze drogen op de pvc pijp!!!! en dan schuren waar je ze niet mooi vind!
Groetjes sylvia

http://lutjeboudel.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Liever gek en gelukkig
Dan “normaal” ongelukkig

jmberen

Re: nokvorsten??

Bericht door jmberen »

OK, dus de klei erop, op maat snijden en laten drogen? O nee, eerst nog 5 mm aan een kant opmrollen toch?

Heb net hout en openhaard lucifers gekocht, om de deur toch opnieuw te maken, vond die ik nu had zo slordig, hoop dat de nieuwe netjes recht wordt.

Janne Marie

Gebruikersavatar
sylvia
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Berichten: 4788
Lid geworden op: zo jul 18, 2004 10:13 pm
Contacteer:

Re: nokvorsten??

Bericht door sylvia »

jmberen schreef:OK, dus de klei erop, op maat snijden en laten drogen? O nee, eerst nog 5 mm aan een kant opmrollen toch?

Heb net hout en openhaard lucifers gekocht, om de deur toch opnieuw te maken, vond die ik nu had zo slordig, hoop dat de nieuwe netjes recht wordt.

Janne Marie


Dat is dan het beste om de klei er op te laten drogen, ik kieper ze op een ander stukje PVC zodat ik verder kan, vergeet die 5 mm. niet hoor dat is belangrijk!
Janne Marie let op die pannen zijn echt wel mooi ze moeten niet nieuw lijken hoor, als het er op zit dan valt het best mee.
Lekker oude uitstraling :idea:
Op de deur kun je best oefenen, maak je er gewoon meer :lol:
Groetjes sylvia

http://lutjeboudel.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Liever gek en gelukkig
Dan “normaal” ongelukkig

jmberen

Re: nokvorsten??

Bericht door jmberen »

Ok, voor de deur heb ik al een nieuwe, deze is veel beter gelukt. De lijm moet drogen en dan kan ik hem misschien morgenavond wel schilderen. En die pannen die laat ik dan toch maar zitten, ga ik alleen nog maken wat ik tekort kom. Eigenlijk heb je ook wel gelijk, het moet allemaal oud lijken.

Janne Marie

Gebruikersavatar
sylvia
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Berichten: 4788
Lid geworden op: zo jul 18, 2004 10:13 pm
Contacteer:

Re: nokvorsten??

Bericht door sylvia »

jmberen schreef:Ok, voor de deur heb ik al een nieuwe, deze is veel beter gelukt. De lijm moet drogen en dan kan ik hem misschien morgenavond wel schilderen. En die pannen die laat ik dan toch maar zitten, ga ik alleen nog maken wat ik tekort kom. Eigenlijk heb je ook wel gelijk, het moet allemaal oud lijken.

Janne Marie

Precies Janne Marie enne dan kun je later mooi terug kijken wat je anders zou doen, je leert altijd van je projecten :idea:
Groetjes sylvia

http://lutjeboudel.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Liever gek en gelukkig
Dan “normaal” ongelukkig

Plaats reactie