Vanavond workshop maar een probleem

Hier kun je alles volgen en terug vinden, van de workshop, die Sylvia online geeft
Gebruikersavatar
sylvia
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Berichten: 4788
Lid geworden op: zo jul 18, 2004 10:13 pm
Contacteer:

Vanavond workshop maar een probleem

Bericht door sylvia »

Er is vanavond workshop voor het winkelpandje, maar Remy is al een hele tijd bezig om de mensen van de server te bereiken, omdat we niet op nettalk kunnen komen, dus is het probleem dat we vanavond niet kunnen workshoppen :( :( :( :( vinden jullie het heel erg om het op de 22ste september te verplaatsen :?: sorry voor deze storing :oops:


ohhhhhhh 22september kan niet want dan heb ik workshop van de miniclub we houden het dan op 29 september
Groetjes sylvia

http://lutjeboudel.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Liever gek en gelukkig
Dan “normaal” ongelukkig

jeanne

Re: Vanavond workshop maar een probleem

Bericht door jeanne »

Ik ben blij dat er een storing is, was het helemaal vergeten. :oops: :oops:

Marijke

Re: Vanavond workshop maar een probleem

Bericht door Marijke »

:oops: :oops: :oops: Sorrie ik wist het ook niet dus vind het niet erg. :D

Gebruikersavatar
sylvia
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Berichten: 4788
Lid geworden op: zo jul 18, 2004 10:13 pm
Contacteer:

Re: Vanavond workshop maar een probleem

Bericht door sylvia »

oh oh dames toch, hebben jullie geen agenda :?: :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:
ik vind het wel naar :(
Groetjes sylvia

http://lutjeboudel.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Liever gek en gelukkig
Dan “normaal” ongelukkig

jeanne

Re: Vanavond workshop maar een probleem

Bericht door jeanne »

Sylvia, ik heb geen agenda, sorry, hier gaat alles spontaan, maar ik ben jou niet vergeten hoor.

Zat toervallig vanmiddag te denken wanneer, was de workshop nou.

sherpa

Re: Vanavond workshop maar een probleem

Bericht door sherpa »

voor mij geen probleem hoor, ik dacht al dat het aan mij lag. Dank je wel voor de melding en Remy ook bedankt voor de inzet voor ons. Hij steekt er toch maar weer tijd in voor een aantal mallote bouwvakkers :dance: :dance: :dance:

Gebruikersavatar
sylvia
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Berichten: 4788
Lid geworden op: zo jul 18, 2004 10:13 pm
Contacteer:

Re: Vanavond workshop maar een probleem

Bericht door sylvia »

malote bouwvakkers :roll: :?: :?: :?: Sherpa toch jij bent nr 1 op de wereld dus noem ons geen malotte bouwvakkers :evil: :evil: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jeanne ben jouw ook niet vergeten hoor, zou niet kunnen :lol: :P :lol: :lol: :lol:
Groetjes sylvia

http://lutjeboudel.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Liever gek en gelukkig
Dan “normaal” ongelukkig

jmberen

Re: Vanavond workshop maar een probleem

Bericht door jmberen »

Komt mij juist heel goed uit dat het is verschoven. Ik loop gigantisch achter. Heb al wel de winkel achter in de kamer gezet, maar ben er nog niet eens aan toegekomen om er verder wat aan te doen, al was dat wel mijn plan. Ik hoop morgenmiddag er even mee bezig te kunnen gaan, dan doe ik maar geen huishoudelijk werk.

Janne Marie

Marleen Z

Re: Vanavond workshop maar een probleem

Bericht door Marleen Z »

Pffffft,vinden jullie het erg als ik zeg dat ik er ook niet rouwig om ben....heb me kop er niet naar staan nu :oops: :oops:
ik heb ut zo druk gehad vandaag....en ik verrek al vanaf de beurs van de pijn in me heup :? en dan moet ik morgen ook nog werken :shock:

sherpa

Re: Vanavond workshop maar een probleem

Bericht door sherpa »

sylvia schreef:malote bouwvakkers :roll: :?: :?: :?: Sherpa toch jij bent nr 1 op de wereld dus noem ons geen malotte bouwvakkers :evil: :evil: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jeanne ben jouw ook niet vergeten hoor, zou niet kunnen :lol: :P :lol: :lol: :lol:


En jij noemt het normaal :think: een huis bouwen waar je niet eens in kan wonen :whistle: En het liefst maken we het heel mooi om het vervolgens in de fik te steken, slijtplekken op aan te brengen, in de koffie te dopen met een mes te bewerken, en zo kan ik nog wel even doorgaan.




Gelukkig zijn we prettig gestoordAfbeelding

thea01

Re: Vanavond workshop maar een probleem

Bericht door thea01 »

sylvia ik geloof dat jij nu een beetje achterloopt het zou idd eerst vanavond zijn maar dat was al verschoven naar 22 september ivm beurs Vaassen

Chris

Re: Vanavond workshop maar een probleem

Bericht door Chris »

Ik dacht ook al :lol: :lol: , t was toch uitgesteld..... maar ik ben ook blij dat het nu einde van de maand is want ik heb nog niet zo veel gedaan :shhh: Hoe laat verwacht je ons, Sylvia?

Little Sun

Re: Vanavond workshop maar een probleem

Bericht door Little Sun »

En ik maar denken... we hadden het toch uitgesteld, omdat dit te vlak na Vaassen was??

29e is helemaal prima meid, ik schrijf het op nu :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

barca

Re: Vanavond workshop maar een probleem

Bericht door barca »

ik dact toch ook dat het uitgesteld was :lol: maar 22 september is ok :lol: :lol:

Gebruikersavatar
sylvia
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Berichten: 4788
Lid geworden op: zo jul 18, 2004 10:13 pm
Contacteer:

Re: Vanavond workshop maar een probleem

Bericht door sylvia »

:oops: en ik maar denken dat ik goed zat sorry, maar het wordt de 29 ste omdat ik de 22 ste al een workshop heb :oops:
Groetjes sylvia

http://lutjeboudel.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Liever gek en gelukkig
Dan “normaal” ongelukkig

Plaats reactie