Het is nu ma nov 20, 2017 1:53 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma mei 11, 2009 6:49 pm 
Ik doe mijn best om present te zijn, maar t is hier een bende, weet niet of ik tegen die tijd internet heb, ze zijn stroom aan het aanleggen in de keuken en dan moet regelmatig het stroom eraf. Hoe laat begint het eigenlijk?
Nu is het hier een grote stuifbende. We hebben een laken voor de keukenopening gedaan, maar het komt er gewoon doorheen.

Janne Marie

BerichtGeplaatst: ma mei 11, 2009 9:25 pm 
jmberen schreef:
Ik doe mijn best om present te zijn, maar t is hier een bende, weet niet of ik tegen die tijd internet heb, ze zijn stroom aan het aanleggen in de keuken en dan moet regelmatig het stroom eraf. Hoe laat begint het eigenlijk?
Nu is het hier een grote stuifbende. We hebben een laken voor de keukenopening gedaan, maar het komt er gewoon doorheen.

Janne Marie

Toch wel een nat laken he, anders werkt het niet

BerichtGeplaatst: di mei 12, 2009 1:24 pm 
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Chris lief aangeboden hoor, maar ik heb alles nu klaar liggen, ga nu de foto's er opzetten.
Ik kom er wel door hoor, dit zijn gewoon dingen waar je niet op rekende en ach mischien een beetje afleiding :idea: we gaan gewoon lekker door.

http://lutjeboudel.punt.nl

Liever gek en gelukkig
Dan “normaal” ongelukkig

Profiel Stuur privébericht WWW  

BerichtGeplaatst: di mei 12, 2009 9:16 pm 
Nee stom he, nu zat toch alles er nog onder. Zei vandaag al, had nat laken moeten zijn, zucht.

Maarrre, ben ziek, toen ik van mijn werk naar huis reed begon het. Ik weet dat mijn bloeddruk erg hoog is, weet het eerst daaraan maar denk nu toch dat het de griep is, ben zo kkkkkoud en heb een hele tijd geslapen. Heb bij de chat ingelogd maar wil daar niet storen, ga er weer uit.

Janne Marie

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]