Morgenavond workshop pandje 12 mei

Hier kun je alles volgen en terug vinden, van de workshop, die Sylvia online geeft
jmberen

Re: Morgenavond workshop pandje 12 mei

Bericht door jmberen »

Ik doe mijn best om present te zijn, maar t is hier een bende, weet niet of ik tegen die tijd internet heb, ze zijn stroom aan het aanleggen in de keuken en dan moet regelmatig het stroom eraf. Hoe laat begint het eigenlijk?
Nu is het hier een grote stuifbende. We hebben een laken voor de keukenopening gedaan, maar het komt er gewoon doorheen.

Janne Marie

jeanne

Re: Morgenavond workshop pandje 12 mei

Bericht door jeanne »

jmberen schreef:Ik doe mijn best om present te zijn, maar t is hier een bende, weet niet of ik tegen die tijd internet heb, ze zijn stroom aan het aanleggen in de keuken en dan moet regelmatig het stroom eraf. Hoe laat begint het eigenlijk?
Nu is het hier een grote stuifbende. We hebben een laken voor de keukenopening gedaan, maar het komt er gewoon doorheen.

Janne Marie


Toch wel een nat laken he, anders werkt het niet

Gebruikersavatar
sylvia
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Berichten: 4788
Lid geworden op: zo jul 18, 2004 10:13 pm
Contacteer:

Re: Morgenavond workshop pandje 12 mei

Bericht door sylvia »

Chris lief aangeboden hoor, maar ik heb alles nu klaar liggen, ga nu de foto's er opzetten.
Ik kom er wel door hoor, dit zijn gewoon dingen waar je niet op rekende en ach mischien een beetje afleiding :idea: we gaan gewoon lekker door.
Groetjes sylvia

http://lutjeboudel.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Liever gek en gelukkig
Dan “normaal” ongelukkig

jmberen

Re: Morgenavond workshop pandje 12 mei

Bericht door jmberen »

Nee stom he, nu zat toch alles er nog onder. Zei vandaag al, had nat laken moeten zijn, zucht.

Maarrre, ben ziek, toen ik van mijn werk naar huis reed begon het. Ik weet dat mijn bloeddruk erg hoog is, weet het eerst daaraan maar denk nu toch dat het de griep is, ben zo kkkkkoud en heb een hele tijd geslapen. Heb bij de chat ingelogd maar wil daar niet storen, ga er weer uit.

Janne Marie

Plaats reactie