bven boos, maar weet niet op wie grrr

Hier kun je alles volgen en terug vinden, van de workshop, die Sylvia online geeft
Plaats reactie
jmberen

bven boos, maar weet niet op wie grrr

Bericht door jmberen »

Had ik dus het hout voor de luifel geschilderd, en de ramen, zucht gingen er twee latjes van de ramen los, mijn eigen schuld okee. Maar zie ik vanavond dat er een of andere oen hier het verfwerk had omgegooid en zijn er een paar delen beschadigd. Natuurlijk heeft niemand het gedaan, grrr. En de kwast is spoorloos.

Janne Marie

Little Sun

Re: bven boos, maar weet niet op wie grrr

Bericht door Little Sun »

Kameel was het niet..... :mrgreen: die heeft de hele avond met de Rhodondendron geholpen...

Sjips joh.. Ik zou ze gewoon ALLEMAAL de oren wassen bij jou thuis... als de dader zich niet meld, dan mag hij ook het sjips gevoel dragen, dat hij oorzaak is, dat IEDEREEN bij jou thuis met rooie billen rondloopt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
sylvia
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Berichten: 4788
Lid geworden op: zo jul 18, 2004 10:13 pm
Contacteer:

Re: bven boos, maar weet niet op wie grrr

Bericht door sylvia »

:( :( wat een ............ niemand die het gedaan heeft natuurlijk :evil: :evil:
ga in staking Jeanne en kook vanavond niet voordat degene bekend heeft :idea:
Groetjes sylvia

http://lutjeboudel.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Liever gek en gelukkig
Dan “normaal” ongelukkig

sherpa

Re: bven boos, maar weet niet op wie grrr

Bericht door sherpa »

Afbeelding


:geek:

jeanne

Re: bven boos, maar weet niet op wie grrr

Bericht door jeanne »

sylvia schreef::( :( wat een ............ niemand die het gedaan heeft natuurlijk :evil: :evil:
ga in staking Jeanne en kook vanavond niet voordat degene bekend heeft :idea:



:o :o :o :o Ik ben Jeanne hoor, maar Janne Marie had het probleem. :mrgreen: :mrgreen:

jmberen

Re: bven boos, maar weet niet op wie grrr

Bericht door jmberen »

Och Jeanne Sylvia gooit ons beiden altijd door elkaar, en we wonen nog wel zo ver van elkaar af :)

De middelste was t niet, dat weet ik al wel, die was s ochtends al vroeg wel en s avonds pas laat thuis. Maar wie dan?? Och, er zijn ergere dingen in de wereld, ga t wel schuren en overschilderen.

Janne Marie

Gebruikersavatar
sylvia
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Berichten: 4788
Lid geworden op: zo jul 18, 2004 10:13 pm
Contacteer:

Re: bven boos, maar weet niet op wie grrr

Bericht door sylvia »

weet niet wat ik heb dat ik jullie beide altijd door elkaar haal :oops: vast een stekie los bij mij :mrgreen:
Sherpa wat een gaaf huis :shock:
Groetjes sylvia

http://lutjeboudel.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Liever gek en gelukkig
Dan “normaal” ongelukkig

Plaats reactie