Probleempje

Hier kun je alles volgen en terug vinden, van de workshop, die Sylvia online geeft
Plaats reactie
jeanne

Probleempje

Bericht door jeanne »

De kleur van de winkel, ik maak dus de kaarsenstal na, moet ik dan de buitenkant in de officiele Heusdense kleuren houden, of mag ik het gewoon de kleur geven die ik mooi vindt???

Ben er nog niet helemaal uit, de echte kleur zou zijn Grachten groen en Bentheimer wit, heb ik genoeg in huis, want zo wordt ons huis momenteel geschilderd.

Trouwens wij noemen het Heusdens groen. :mrgreen: :mrgreen:

jmberen

Re: Probleempje

Bericht door jmberen »

Bentheimer wit?? Hoe wit is dat?????

Janne Marie

jeanne

Re: Probleempje

Bericht door jeanne »

jmberen schreef:Bentheimer wit?? Hoe wit is dat?????

Janne Marie


Tja, dat is wit, waar het witte vanaf is. :roll: :roll:

Little Sun

Re: Probleempje

Bericht door Little Sun »

:lol: :lol: :lol: ALLES mag, als JIJ het maar mooi vindt.. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
sylvia
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Berichten: 4788
Lid geworden op: zo jul 18, 2004 10:13 pm
Contacteer:

Re: Probleempje

Bericht door sylvia »

Precies doen wat jij mooi vind :!:
de kleuren zijn al moo en je hebt ze in huis wat wil je nog meer :idea:
Groetjes sylvia

http://lutjeboudel.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Liever gek en gelukkig
Dan “normaal” ongelukkig

jeanet

Re: Probleempje

Bericht door jeanet »

Welk soort verf gebruiken jullie??? Gewoon lak, acryl...???

Little Sun

Re: Probleempje

Bericht door Little Sun »

Het liefste op waterbasis. Voor de kleine dingen heb ik van de Talens de Amsterdam, die is perfect.. wel wat duurder, maar streeploos schilderen en in 1 laag dekkend...

Voor de grote oppervlakken, heeft Jeanne voor mij in een verfwinkel acrylverf laten mengen in de gewenste kleurtjes.. Kwart litertje voor een paar euro, en daar doe je eindeloos lang mee ;)

jmberen

Re: Probleempje

Bericht door jmberen »

Deed eerder ook alles met verf op waterbasis, maar daar moet je niet teveel op poetsen want dan poest je de verf weg. Dus ik ben weer terug naar de ouderweste verf, mijn rode verf is glanslak. Ik zocht beits maar kon daar geen kleur naar mijn zin in vinden.

Janne Marie

Gebruikersavatar
sylvia
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Berichten: 4788
Lid geworden op: zo jul 18, 2004 10:13 pm
Contacteer:

Re: Probleempje

Bericht door sylvia »

ik gebruik altijd acrylverf, lak het als het helemaal klaar is, af met eiglans/zijdeglans /hooglans dus ik kan poetsen wat ik wil de verf gaat er niet af :idea:
Groetjes sylvia

http://lutjeboudel.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Liever gek en gelukkig
Dan “normaal” ongelukkig

jeanet

Re: Probleempje

Bericht door jeanet »

Okeee dus allebei is mogelijk ! Ga eens nadenken over de kleur, best wel lastig een juiste kleur te verzinnen....

Little Sun

Re: Probleempje

Bericht door Little Sun »

Tip? Ik zoek altijd eerst naar welke kleur ik mijn meubeltjes en stoffering wil hebben.. en laat daar bij de verf mengen... Dan hoef ik niet op zoek naar stof bij mijn verf, want dat is een stuk lastiger ;)

jeanne

Re: Probleempje

Bericht door jeanne »

Little Sun schreef:Tip? Ik zoek altijd eerst naar welke kleur ik mijn meubeltjes en stoffering wil hebben.. en laat daar bij de verf mengen... Dan hoef ik niet op zoek naar stof bij mijn verf, want dat is een stuk lastiger ;)


Gaat allemaal soepel, als Kameel de boel niet op zijn kop zet. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Little Sun

Re: Probleempje

Bericht door Little Sun »

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ach, dan maak je in elk geval een goeie indruk... :mrgreen:

Plaats reactie