oei bij zal de voorgevel den niet open gaan jan zijn schuld maar ik kan het dak eraf nemen of kan ik er nog iets aan doen om de voorgevel wel open te laten gaan
en anders je voor gevel door midden zagen en dan het bovenste deel vastlaten zitten zodat je niet meer bij de zolder kan
Of: de gevel voor je dak zetten en dan de lijn aftekenen achter de balk en daar nog een balk plaatsen, maar nu aan je dak zelf aleen heb je dan 2 dakbalken. dus keuze genoeg voor Jan
De latjes die nu op de voorgevel zitten( aan de achterkant) Gonda die komen pas later aan bot als het dak in elkaar moet, Jan mag daar wel 2 latjes voor nood neer zetten als je straks het prutje moet opbrengen met behangplak en alabastine.
ooooo bedankt ik zal de orders doorgeven ik ga nu mijn dak bekleden met hout dus voor de zekerheid ( binnen de lijnen die jan heeft getekend ) van het dak
ooooooooik ga het dak volledig afbreken want anders komt het niet goed Jan heeeeeeeeeeft heel veel geluk dat hij nu gaan werken is en kijken waar ik nieuwe latjes kan krijgen en wat ik nog kan gebruiken grrrrrrrrrr wat ben ik boos
Ik geloof dat ik weet waar mijn redeneer fout zit! ik heb 2 spanten in mijn pakket, maar je moet er 4 hebben!!!
.................. of klopt dit ook niet.
groetjes, Nicole