Janne Marie

Hier kun je alles volgen en terug vinden, van de workshop, die Sylvia online geeft
Gebruikersavatar
sylvia
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Berichten: 4788
Lid geworden op: zo jul 18, 2004 10:13 pm
Contacteer:

Janne Marie

Bericht door sylvia »

Ik bereep dat je alles gedaan had vanaf foto 1 tm 9 is dat zo?
Dus ook het dak al gedaan?
Wie zijn er ook al net zover?
Groetjes sylvia

http://lutjeboudel.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Liever gek en gelukkig
Dan “normaal” ongelukkig

jmberen

Bericht door jmberen »

OO het dak, nee dat nog niet. Ik heb de ramen gedaan, en die lijnen getrokken op de gevel, meer nog niet. Dacht dat dit alles was :oops:
Ik zal snel eens kijken wat ik dan nog vergeten ben te doen.

O, en dakpannen, ik moet nog een hele boel dakpannen doen. Net tijdens het pannekoeken bakken heb ik 100 pannen geschuurd :)

Eh, zal even terugzoeken wat ik dan nog moet doen.

Janne Marie

Gebruikersavatar
sylvia
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Berichten: 4788
Lid geworden op: zo jul 18, 2004 10:13 pm
Contacteer:

Bericht door sylvia »

oke Janne Marie dan wacht ik ff af totdat je alles hebt nagelopen :wink: maar je doet het heel goed hoor, mocht je vast komen te zitten de binnen kant van het dak moet ook behangen of geschildert worden de binnenkant winkel kun je behangen of schilderen het plafond en boven de vloer doen, dach nu je hebt nog wel ff werk :wink: :lol:
Groetjes sylvia

http://lutjeboudel.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Liever gek en gelukkig
Dan “normaal” ongelukkig

jmberen

Bericht door jmberen »

Ik heb even de online lessen (het verkorte chatverhaal) in word gezet, met de foto's, kan ik t straks even rustig bekijken, en hopenlijk ook doen :)

Het plafond, ja daar wil ik eigenlijk ornamenten op doen, s kijken waar ik die kan kopen. Beneden wil ik warmrode vloerbedekking leggen, boven weet ik t nog niet, weet nog niet eens wat ik daar wil doen. Keuken, slaapkamer, atelier, opslagruimte, woonruimte voor illegalen? Kweetutnogniet.

Janne Marie

Little Sun

Bericht door Little Sun »

Ik ben halverwege de onderste twee ramen, heb de binnenkant geschilderd, de lijntjes gezet, en de helft van de dakpannen klaar.

barca

Bericht door barca »

ik heb het dak in elkaar gezet ik hoop dat het goed is :oops: nog juist de satéprikkers erop kleven alle dakpannen geschuurd en de 3 ramen in elkaar gezet :lol: de benedenvloer gelegd moet nog geschuurd worden :oops: en de plavond geverfd de vloer van de bovenverdieping moet ik nog doen :oops: maar even nu geen tijd ben alles buiten aan het schilderen wegens het goede weer :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
sylvia
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Berichten: 4788
Lid geworden op: zo jul 18, 2004 10:13 pm
Contacteer:

Bericht door sylvia »

Heb je het dak al helemaal in elkaar Gonda??????
Groetjes sylvia

http://lutjeboudel.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Liever gek en gelukkig
Dan “normaal” ongelukkig

barca

Bericht door barca »

ja mijn man heeft dat gedaan :oops: ik hoop dat het goed is gedaan die streepjes op de foto is tot waar ik mijn dakbedekking mag doen
Afbeelding

Afbeelding

jmberen

Bericht door jmberen »

Jee wat ben jij al ver, alle dakpannen al gedaan?

Janne Marie

Chris

Bericht door Chris »

Ik kom even eerlijk vertellen.... dat ik de mallen voor het dakpannen maken af heb en.... dat ik mijn huisje al zeker 4 keer verplaatst heb.

.... Verder dus nog niets gedaan maar wel gedroomd!

jmberen

Bericht door jmberen »

Die sateprikkers voor het dak, die komen helemaal onderaan op de dakdelen of een stukje hoger??

Janne Marie

barca

Bericht door barca »

jmberen schreef:Jee wat ben jij al ver, alle dakpannen al gedaan?

Janne Marie

ja maar moet ze nog schilderen :lol: maar nu niet ik ben buiten aan het schilderen :lol: :lol:

barca

Bericht door barca »

jmberen schreef:Die sateprikkers voor het dak, die komen helemaal onderaan op de dakdelen of een stukje hoger??

Janne Marie

ja dat wolde ik ook vragen want ik heb die er nog niet opgeplakt weet niet waar ik ze moet plakken en Sylvia is mijn dak goed :?:

Gebruikersavatar
sylvia
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Berichten: 4788
Lid geworden op: zo jul 18, 2004 10:13 pm
Contacteer:

Bericht door sylvia »

Gonda ik zal straks foto's plaatsen ik denk dat jij het dak verkeerd om heb :oops:
Ben zelf bezig met het pandje dan kunnen jullie zien hoe het er op komt te liggen :idea: Ik werk op voor bij jullie om het zo goed mogelijk te laten zien.

De sate prikkers komen onder aan het dak, maar wacht nog maar even Gonda volgens mij zit je dak niet goed :oops:
Groetjes sylvia

http://lutjeboudel.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Liever gek en gelukkig
Dan “normaal” ongelukkig

Nicole

Bericht door Nicole »

Syl, ik loop vast op het dak; ik staar naar de foto's en in het boek, maar ik snap het niet. Welke houtjes zijn de dakspanten en hoe komen die dan. :?
Ik moet beginnen met dingen af te tekenen, maar ik weet niet wat, waarmee en hoe.
Sorry voor mijn onnozelheid!
Nicole

Plaats reactie