Dakpannen

Hier kun je alles volgen en terug vinden, van de workshop, die Sylvia online geeft
thea01

Bericht door thea01 »

sylvia schreef:als het maar zelfhardend is Thea :idea:
het is zelfhardende klei maar zou je om dat balletje uit te rollen niet de pastamachine kunnen gebruiken

Gebruikersavatar
sylvia
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Berichten: 4788
Lid geworden op: zo jul 18, 2004 10:13 pm
Contacteer:

Bericht door sylvia »

Dat zou wel kunnen Thea maar ik dacht het jullie makkelijk te maken door ze op maat te maken, nu moet je alles gaan snijden :idea: ik heb zelf nog nooit met de pasta machine gewerkt dus weet ook niet hoe dik je het elke keer krijgt.
Ik vind het leuk als jullie andere manieren verzinnen, maar ik weet ook niet alles hoor :wink:
Groetjes sylvia

http://lutjeboudel.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Liever gek en gelukkig
Dan “normaal” ongelukkig

thea01

Bericht door thea01 »

sylvia schreef:Dat zou wel kunnen Thea maar ik dacht het jullie makkelijk te maken door ze op maat te maken, nu moet je alles gaan snijden :idea: ik heb zelf nog nooit met de pasta machine gewerkt dus weet ook niet hoe dik je het elke keer krijgt.
Ik vind het leuk als jullie andere manieren verzinnen, maar ik weet ook niet alles hoor :wink:
ik ga het wel uitproberen en dan laat ik het wel weten

Gebruikersavatar
sylvia
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Berichten: 4788
Lid geworden op: zo jul 18, 2004 10:13 pm
Contacteer:

Bericht door sylvia »

Hardstikke goed Thea ik ben ook heel benieuwd mag zelf ook graag dingen leren :idea: :lol:
Groetjes sylvia

http://lutjeboudel.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Liever gek en gelukkig
Dan “normaal” ongelukkig

Little Sun

Bericht door Little Sun »

Bij mij ging het niet lekker met de pasta machine... De das laat zich er niet fijn in pletten.. Maar misschien ben jij handiger dan ik Thea ;)

:lol: :lol: :lol:

Heb wel zitten denken om alle pannen van Cerro te maken.. Maar dan heb je wel heeeeeeeeeel veel klei nodig... :?

thea01

Bericht door thea01 »

Little Sun schreef:Bij mij ging het niet lekker met de pasta machine... De das laat zich er niet fijn in pletten.. Maar misschien ben jij handiger dan ik Thea ;)

:lol: :lol: :lol:

Heb wel zitten denken om alle pannen van Cerro te maken.. Maar dan heb je wel heeeeeeeeeel veel klei nodig... :?
ik heb andere klei die ik soepeler vind

Monique J.

Bericht door Monique J. »

:lol: :lol: :lol: :lol: Pffff wat gaan jullie snel. Ik heb net mijn mal af. Zo kan ik wel goed volgen wat een goede manier is en wat minder goed gaat. :wink: Ik ga vanavond wel aan de klei. :D :D

Marian M

Bericht door Marian M »

Vin ik ook, heb net alle houtjes voor de mal opgezocht, nu nog effe meten en lijmen :lol: :lol:

Marleen Z

Bericht door Marleen Z »

Nou ik ben maar ff bij Syl langsgegaan om me dakpannen te laten keuren.
gelukkig zijn ze goedgekeurd door de keuringsdienst :lol: :lol:
Kan ik met een gerust hart verder boetseren :D

thea01

Bericht door thea01 »

Little Sun schreef:Bij mij ging het niet lekker met de pasta machine... De das laat zich er niet fijn in pletten.. Maar misschien ben jij handiger dan ik Thea ;)

:lol: :lol: :lol:

Heb wel zitten denken om alle pannen van Cerro te maken.. Maar dan heb je wel heeeeeeeeeel veel klei nodig... :?
je hebt geluk Sun het ging niet en ik doe het dus nu met das klei want ik had andere klei en die werkte al helemaal niet

janny

Bericht door janny »

Zo mijn mal is ook klaar :D :D

Gr Janny

Marian M

Bericht door Marian M »

De mijne inmiddels ook :lol: :lol: :lol:

Nicole

Bericht door Nicole »

De eerste 115 pannen zijn klaar, :D en zien er redelijk uit. Ze moeten allemaal nog wel worden geschuurd want er zitten overal rafels en dingetjes aan. Vandaag kijken of ik de 2de serie kan maken en ik wil ook naar de andere opdrachten kijken, want dat lukte maandag niet zo goed.
Loop dus nu al flink achter op iedereen
:oops:
Heeft er trouwens al iemand nokpannetjes gemaakt? ik ben heel erg benieuwd hoe die er uit zien!
groetjes en een prettige dag, Nicole

Gebruikersavatar
sylvia
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Berichten: 4788
Lid geworden op: zo jul 18, 2004 10:13 pm
Contacteer:

Bericht door sylvia »

Nicole je loopt niks achter hoor, ik ben zelf ook nog lang niet zover als de andere. Gonda die heeft al nokvorsten gemaakt staat ook ergens foto van :idea:
Groetjes sylvia

http://lutjeboudel.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Liever gek en gelukkig
Dan “normaal” ongelukkig

elly

Bericht door elly »

je kan de rafeltjes er ook afknippen. gaat stukken sneller

Plaats reactie