Toekomst poppenhuisforum

Mededelingen omtrent het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Remy
Junior
Berichten: 25
Lid geworden op: ma aug 16, 2004 10:28 pm
Locatie: Oost Groningen
Contacteer:

Toekomst poppenhuisforum

Bericht door Remy »

Beste forumleden,

Op 6 mei 2015 is helaas mijn moeder, Sylvia Beuker, na een ziekteperiode overleden. In de maanden hieraan voorafgaand heb ik regelmatig met haar over het Poppenhuisforum gesproken en hebben we nog menige uren genoten van de glorietijd van het forum. Haar wens is dat het forum blijft voortbestaan en weer dé ontmoetingsplek voor miniatuurliefhebbers wordt. Ook kwam vaak aan de orde wie het forum dan zou moeten aansturen. Aangezien ik persoonlijk een drukke agenda heb met andere bezigheden en mij niet altijd met het forum zou kunnen bezighouden, moest er een mede-eigenaar van het forum gezocht worden. Samen met mijn moeder heb ik twee nieuwe mede-eigenaren gevonden in de vorm van Bianca en Leen van Het Droomsleuteltje & Wizards Miniatures World.

De aankomende tijd gaan we weer gedeeltes van het forum publiekelijk toegankelijk maken en hopen zo weer het forum aantrekkelijk te maken voor iedereen. Wij hopen dat jullie dit samen met ons willen doen om er zo weer een gezellige ontmoetingsplek van te maken alwaar jullie al je verhalen weer kunnen delen met andere gelijkgestemden.

Ook willen wij via deze weg Anajah hartelijk bedanken voor al haar werkzaamheden die zij voornamelijk zelfstandig heeft gedaan de afgelopen jaren. Wij zijn dan ook zeer verheugd dat Anajah heeft aangegeven dit te zullen blijven doen.

Voor geregistreerde gebruikers zal ik een topic openen in de "Koffiehoek" waar jullie hierop kunnen reageren.

Met vriendelijke groeten,

Remy

Gebruikersavatar
Remy
Junior
Berichten: 25
Lid geworden op: ma aug 16, 2004 10:28 pm
Locatie: Oost Groningen
Contacteer:

Re: Toekomst poppenhuisforum

Bericht door Remy »

Beste forumleden,

Wij hebben besloten het beheer van het forum vanaf nu in eigen handen te nemen.
Mijn vrouw, Chantal, zal samen met Anajah het beheer gaan doen.
Door diverse omstandigheden is het er nog niet van gekomen om een account aan te maken voor Chantal etc. maar dit zal binnenkort gebeuren. Anajah is op de hoogte.

Wij hopen dat het voor iedereen weer een fijne ontmoetingsplek wordt, want dat was toch in basis de bedoeling van het forum en de bedoeling van mijn moeder.

Met vriendelijke groet,

Remy (en Chantal)

Plaats reactie